به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، حبیب مومیوند ظهر امروز در کارگروه بانوان شهرستان تویسرکان در ظهر امروز با اشاره به نقش بی‌بدیل بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی اظهار داشت: بانوان نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف جامعه دارند و با توجه به در پیش بودن دو انتخابات همزمان در کشور می‌توانند نقش به‌سزایی در حضور حداکثری مردم در این انتخابات داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات برای سرنوشت کشور بسیار اهمیت دارد گفت: باید با وحدت و همدلی بین مردم و حاکمیت نقشه دشمنان را نقش برآب کرد و دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات را داشته باشیم.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه ما هم اجرای امر قانون و حفظ رأی مردم را در دستور کار قرار داده‌ایم گفت: همه موظف هستند بر اساس قانون و وظیفه به رأی مردم احترام بگذارند و آن را بپذیرند.

وی با اشاره به برنامه‌های کاربردی اجرا شده توسط کمیسیون بانوان فرمانداری در زمینه ارتباط بین اقشار مختلف بانوان با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی گفت: سعی شده در شهرستان برای بانوانی که قصد حضور در عرصه‌های اجتماعی را دارند فضایی مناسب در اختیارشان باشد تا به عنوان افراد توانمند بتوانند نقشی مؤثر را ایفا کنند.

مومیوند حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، خیری، عام‌المنفعه را مهم ارزیابی کرد و افزود: با همکاری همه همشهریان و همچنین بانوان فعال می‌توانیم در سال 96 کارهای بزرگی با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شهرستان داشته باشیم.

وی حضور فعال بانوان در عرصه‌های اجتماعی را زمینه‌ای مناسب برای انتقال مشکلات و مسائل جمعی بانوان به مسئولان عنوان کرد و افزود: این فرصت فراهم می‌شود تا مشکلات به استان و مرکز نیز منتقل شوند تا دست‌اندرکاران بتوانند برنامه‌ریزی‌های لازم برای برطرف کردن این مشکلات را داشته باشند.

مومیوند با اشاره به فعالیت مجمع خیرین سلامت در شهرستان تویسرکان، با تأکید بر اینکه این مجمع غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی است گفت: هدف کلی مجمع فراهم آوردن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین سلامت کشور و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها و اولویت‌های ملی در حوزه سلامت شهرستان است.

فرماندار شهرستان تویسرکان تصریح کرد: بانوان نیز می‌توانند نقش مؤثری در زمینه ترویج و حضور فعالان و خیرین داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات بی‌نظیر دولت در زمینه سلامت در کشور گفت: توجه به نظام سلامت توسط دولت تدبیر و امید در کشور بی‌سابقه بوده و پرداخت هزینه درمان به طور متوسط از جیب مردم تنها 6 درصد است.

مومیوند با اشاره به اجرای طرح هتلینگ بیمارستان‌ها گفت: در حال حاضر مردم فارغ از هزینه درمان بیشتر به مشکلات بیماری فکر می‌کنند و هزینه درمان دیگر دغدغه اول آنها نیست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619813
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.