رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: موضوع ارائه خدمات بهتر و سریع تر به بیماران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در نشست روز پنجشنبه گذشته مسئولان این سازمان با ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.
فتح الله شاه زمانی افزود: بازنشستگان تامین اجتماعی استان اصفهان از روند ارائه خدمات درمانی بویژه نوبت دهی در بیمارستان های زیر نظر سازمان تامین اجتماعی در اصفهان راضی نیستند.
وی اظهارکرد: در جلسه یاد شده کانون بازنشستگان استان اصفهان خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای ارائه خدمات مطلوب تر درمانی و کاهش زمان نوبت دهی در بیمارستان های این سازمان از سوی معاونت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان شد.

*** بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی اصفهان تکمیل شود
وی تکمیل بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی اصفهان را یکی دیگر از مطالبات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان عنوان کرد و افزود: حدود هفت سال است که بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی اصفهان قرار است تکمیل و راه اندازی شود اما تاکنون این بخش از بیمارستان شریعتی اصفهان تکمیل و تجهیز نشده است.
شاه زمانی بااشاره به اینکه نیمی از عملیات تکمیلی بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی اصفهان انجام شده است، ادامه داد: در این جلسه خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل این بخش از بیمارستان شریعتی اصفهان شدیم.
وی بااشاره به اینکه قرار است بیمارستان دیگری با عنوان ' میلاد ' توسط سازمان تامین اجتماعی در اصفهان ساخته و تجهیز شود، گفت: تامین اجتماعی استان اصفهان زمین مورد نیاز برای احداث این بیمارستان که 32 هزار متر مربع است را در شمال شرق شهر از شهرداری اصفهان خریداری کرده و ما خواهان آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

*** همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا شود
رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه هسان سازی حقوق بازنشستگان و مستری بگیران از اول فروردین 87 برای نیروهای لشکری، کشوری و کارمندان تامین اجتماعی اجرا شده است، گفت: اما این قانون برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اجرا نشده است.
شاه زمانی افزود: در سال گذشته طی مذاکرات کتبی و شفاهی با نمایندگان مجلس و مسئولان سازمان تامین اجتماعی همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در مجلس تصویب شد و به تایید شورای نگهبان رسید.
وی با اشاره به اینکه قرار است اعتبار مورد نیاز اجرای این قانون در برنامه ششم توسعه پیش بینی و تامین اعتبار شود، افزود: قرار است همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اجرایی شود.
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: ناهید تاج الدین نماینده اصفهان و حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و برخوار پیگیر آن هستند تا این قانون هرچه سریع تر به مرحله اجرا در آید.
وی افزود: گفته شده این قانون خرداد یا تیر امسال برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی اجرا می شود اما ما خواهان اجرای آن پیش از برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت هستیم.
استان اصفهان دارای 230 هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.