الف: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** برپایی مراسم یادبود و ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی در محل مصلای بزرگ اصفهان با حضور علما، مقام های کشوری، لشکری و استانی و اقشار مختلف مردم مهمترین خبر محلی مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی اصفهان بود.
این مراسم مورد استقبال زیاد مردم و مسئولان قرار گرفت بطوریکه صبح روز شنبه همه مسیرهای تردد خودرو منتهی به مصلای اصفهان با ترافیک سنگین مواجه شد.
*** حادثه واژگونی خودرو در آزاده راه قم - کاشان و مصدوم شدن 6 نفر از بستگان آیت الله هاشمی رفسنجانی حین عزیمت به رفسنجان از دیگر اخبار مورد توجه شبکه های مجازی بود.
*** دستگیری هکر 19 ساله در اصفهان که چهار هزار مودم وای فای و اینترنت پرسرعت (ای دی اس ال) را هک کرده بود از دیگر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود.
این هکر 19 ساله ، توانسته در مدت دو ماه به مودم وای فای و ADSL،چهار هزار شهروند نفوذ کرده و به صورت رایگان از پهنای باند اینترنت آنان استفاده کند.
*** دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سیاه جامگان با نتیجه یک بر صفر به نفع ذوب آهن، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پدیده نفت با نتیجه یک بر یک، برگزاری یادواره شهید سردار کاظمی و شهدای عرفه در اصفهان و حضور سردار قاسم سلیمانی در منزل یکی از شهدای مدافع حرم در اصفهان نیز از دیگر اخبار مورد توجه رسانه ها و فضای مجازی اصفهان بود.

ب: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان
*** حضور رییس جمهوری در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای ادای احترام به محضر امام راحل و آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از اخبار مهم مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی بود.
جت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این مراسم گفت که آیت الله هاشمی رفسنجانی در روزهای سخت انقلاب، پناهگاه مردم بود.
*** خبر واژگونی یک خودرو در مسیر نایین - اردکان نیز در 24 ساعت گذشته در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن پنج نفر از بستگان آیت الله هاشمی رفسنجانی که عازم رفسنجان بودند، مصدوم شدند.
*** ادامه واکنش ها به خرید نخستین هواپیمای ایرباس و ورود آن به ناوگان هوایی ایران نیز از دیگر اخبار مورد توجه بود.
بسیاری این موضوع را از دستاوردهای مهم برجام و رفع تحریم ها خواندند در حالیکه عده ای نیز از اظهار خوشحالی مسئولان و مردم برای این امر اظهار تعجب کردند.
*** سکته داوود احمدی نژاد، برادر محمود احمدی نژاد و بستری شدن وی در بیمارستان و امکان ثبت نام زنان در انتخابات آینده رئیس جمهوری نیز از دیگر اخبار ملی مورد توجه بود.
گ/301 / 56
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.