به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، غلامرضا منتظری عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در همدان اظهار داشت:اگر شهید آوینی با شهادت خود هنر را زیور می‌دهد برای این است که مردم را به کمال دعوت کرد به همین دلیل بر هنرمندان ما فرض است که رسالت وی را ادامه دهند.

وی افزود: در عصری زندگی می‌کنیم که هنر به عنوان زبان مشترک می‌تواند پیامی مشترک برای مردم جهان داشته باشد در همین راستا امروز بسیج به درختی تناور تبدیل شده که تمام دوستداران عزت و سربلندی را سود می‌رساند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به اینکه بسیج هنرمندان را می‌توان از شاخه‌های باشکوه بسیج قلمداد کرد که با سالروز شهادت آوینی شکل گرفت، بیان کرد: در حال حاضر هنرمندان نیازمند حمایت بیشتر هستند تا پیام انقلاب را جهانی کنند و لازم است تا سپاه حمایت‌های خود را افزایش دهد.

وی با تشریح سیاست‌های بسیج هنرمندان در سال 96 عنوان کرد: توجه به مسجد و مسجد محوری از مهمترین برنامه‌های بسیج هنرمندان است چرا که مسجد محل رشد و نمو و بالندگی انسان است.

منتظری گفت: امسال هر کانونی موظف است یک مسجد را به عنوان پایگاه هنری خود انتخاب کرده و به نمازگزاران آن خدمات فرهنگی هنری ارایه دهد و پاسخگوی نیاز آنها باشد.

وی با تاکید بر اینکه آثار هنرمندان بسیج باید مردمی شده و پا به پای مردم در جامعه حضور یابد، اظهار داشت: آثار تولید شده در کانون‌ها باید در مرحله اول در مساجد، نماز جمعه، مزار شهدا و امثالهم و برای نمازگزاران و مراجعه کنندگان به این مکانها ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور ابراز کرد: اهتمام ویژه به شعار سال از دیگر اهداف و برنامه‌های محوری بسیج هنرمندان است چرا که پای ولایتمداری در میان است و نباید به حرف منحصر شود و لازم است با توجه به محتوای اقتصادی شعار سال، آثار هنری تولید شود.

وی تصریح کرد: در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری رسالت سنگینی متوجه هنرمندان کشور است پس باید به گونه‌ای عمل شود که در پایان سال شرمنده نشویم.

منتظری اظهار داشت: انتظار دارم هنرمندان استان همدان برای تحقق اهداف سازمان در سال 96 گوی سبقت را از دیگر استان‌های کشور بربایند چرا که قابلیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد که هنوز شکوفا نشده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612341
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.