آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز شنبه در شورای اداری استان همدان که با حضور رییس سازمان ملی استاندارد برگزار شد افزود: انسانهای بیشماری در جهان به علت ظلم و ستم مستکبران در حال مرگ هستند.
وی بیان کرد: تمامی بدبختی و مصیبت های بشر موید این است که بشر به خوبی ساخته نشده است در حالیکه باید با تغییر و تحول در جهان طبیعت خودبینی، خود رایی، حسد و گناه را از لوح وجود پاک و ریشه کن کرد.
امام جمعه همدان گفت: پیام پر خیر و برکت رهبری معظم انقلاب و رییس جمهوری در نوروز 96 گویای مسوول بودن تمامی افراد در اجرای اقتصاد مقاومتی است.
وی اضافه کرد: مهمترین برداشت از بیانات رهبری انقلاب و رییس جمهوری این است که همه باید وظایف خود را بشناسند و متعهدانه وظایف خود را عملی کنند.
وی اظهار کرد: یک خانواده از چند فرد و یک جامعه از چندین خانواده تشکیل شده است که اگر افراد خانواده متعهد و متدین باشند آن جامعه خوب و صالح می شود.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: برای عملی کردن توصیه های رهبری و همه دلسوزان جامعه باید به سمت افراد رفت چون اگر افراد ساخته شوند جامعه ساخته می شود بر این مبنا پیامبران نیز به سمت اصلاح انسانها رفتند.
آیت الله طه محمدی اضافه کرد: خداوند در فصل بهار کره زمین را بازسازی می کند یعنی همه آنچه که انسان از آن خسته شده نظیر برف و سرما را کنار زده و کره زمین را جوان می کند.
وی افزود: در حالیکه انسانها باید با درس گرفتن از تغییر و تحول در طبیعت برای نوسازی خود اقدام کنند ولی هم اینک تعلیم و تربیت یکی از حلقه های مفقوده به شمار می رود.
عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: زیر ساخت اجرای پیام نوروزی رهبری فرزانه انقلاب توجه به مولفه 'ما می توانیم' و کنار گذاشتن سستی و تنبلی است.
آیت الله محمدی تصریح کرد: هم اینک فرهنگ ناصحیحی در جامعه غالب شده به گونه ای که تمامی افراد دنبال کار نکردن و دریافت حقوق هنگفت هستند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.