به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با تاکید بر اینکه وحدت مردم و تبعیت از رهبری هرگز فراموش نخواهد شد، گفت: سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا 20 فروردین است که روز مبارکی است چراکه رابطه با ظالم به حال مردم و جامعه مضر است و اکنون وضعیت کشورهای مرتبط با آمریکا را مشاهده می کنیم.
امام جمعه کرج در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود دانشمندان جوان و جوانان متدین ایران اسلامی پرچم ایران اسلامی همیشه در جهان برافراشته خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش رو در 29 اردیبهشت و ضرورت انتخاب آگاهانه مردم، افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بالایی برخوردار هستند، بنابراین مردم در انتخاب خود باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشند که افراد اصلح را برگزینند.
نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه شهرداری اقدامات زیادی را در شهر انجام داده که جای قدردانی دارد، ادامه داد: ضعف های اساسی و ساختاری فراوانی نیز در شهر وجود دارد که اعضای جدید شورا باید در این رابطه تدابیر ویژه ای داشته باشند.
امام جمعه کرج افزود: در آستانه وفات حضرت زینت (س) قرار داریم که پرورش یافته خاندان عصمت و طهارت است و اگر گذری به زندگی پر فراز و نشیب ایشان داشته باشیم متوجه می شویم تمام زندگی این بانوی بزرگوار به زنده نگه داشتن اسلام صرف شده است.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه 13 رجب روز ولادت امام علی (ع) و ولادت امام جواد (ع) را پیش رو داریم، گفت: گوشه ای از زندگی امیر المومنین علی (ع) را می توان از نهج البلاغه و سیره و دعاهای او فهمید ولی این شخصیت بزرگوار را نمی توان به طور کامل درک کرد.
وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری قرار داریم، افزود: در این برهه بجا است منشور حکومتی حضرت علی (ع) بازخوانی شود و ببینند که ملاک حقیقی برای حکومت چیست چراکه مساله انتخابات ریاست جمهوری در این مقطع زمانی بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی با اشاره به اینکه روزهای اعتکاف در پیش است، گفت: باید این امر در مساجد استان برپا شود و این امر در تمامی سال های پس از انقلاب همواره بوده است که خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمن است.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.