به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت که اقتصاد مقاومتی یک نسخه شفابخش و نجات بخش بوده و به معنای تقویت و حمایت از ظرفیت مادی و معنوی کشور و برای کمک به توسعه اقتصادی است.
وی، بر ضرورت کیفیت و مرغوبیت کالاهای ایرانی به عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی برای اقبال بیشتر مردم نسبت به کالاهای ایرانی گفت که عدم رغبت مردم به تولیدات داخلی تا حدود زیادی زمینه ایجاد فساد، قاچاق و رکود را فراهم می‌کند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به برگزاری و تقارن 2 انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت که انتخابات در جمهوری اسلامی همواره مظهر اقتدار، عزت و سربلندی نظام و انقلاب بوده است.
وی ابراز داشت که مردم باید با دقت و ظرافت به دنبال شایسته‌ترین و اصلح‌ترین افراد در این انتخابات باشند.
حجت الاسلام حسینی صدر تخصص، تعهد و قانونمداری را مهمترین شاخصه‌ها و مؤلفه‌های اساسی برای گزینش در انتخاب افراد اصلح در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ذکر کرد.
وی، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را حساس و با اهمیت در داخل و خارج از کشور دانست و گفت: تدین، داشتن توانایی و قدرت اجرایی، خلاقیت، دینمداری، داشتن روحیه انقلابی، کارآمدی، ولایتمداری و داشتن روحیه ایستادگی در برابر دشمن از ویژگی‌ها و ملاک‌های لازم برای انتخاب فرد اصلح است.
امام جمعه موقت یاسوج با محکومیت نشست اخیر سران عرب که در بیانیه‌ای 15 بندی به اتهام زنی علیه کشورمان در حوزه‌های مختلف پرداخته بود نیز گفت که 14 بند آن مخالفت آشکار با منافع، سیاست‌ها و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته است.
وی ابراز داشت که در یکی از بندهای بیانیه سران عرب، رژیم غاصب صهیونیستی و حتی داعش را به رسمیت شناخته و حزب الله لبنان را تروریسم خوانده‌اند.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.