به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما عصر امروز در جلسه شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به اینکه با توسعه تولید اشتغال نیز ایجاد می‌شود اظهار داشت: بیش از یک دهه نامگذاری سالها براساس موضوعات اقتصادی است زیرا کشور از این جهت نمره خوبی ندارد و براین اساس مقام معظم رهبری هر سال تذکر خاصی می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در غالب دولتها مسئله معیشت مردم را گوشزد کرده‌اند افزود: حل این مسئله نیازمند انگیزه و اعتقاد مضاعف است و کشور ما هیچ کمبودی ندارد و سحرخیز و ثروتمند و با موقعیت ویژه است که باید ظهور و بروز یابد.

علما گفت: تمام مسئولان باید با این انگیزه حرکت کنند و به نکته حساس مدنظر مقام معظم رهبری که دشمنان نگویند نظام ناتوان است توجه داشته باشند و اسباب و ابزار کار فراهم است و تنها باید با تمام وجود به میدان بیاییم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره حضور پرشور مردم در انتخابات را سبب اقتدار نظام دانسته‌اند اظهار کرد: آهنگ پیشرفت کشور در برخی بخشها همچون اقتصاد مورد رضایت مقام معظم رهبری نیست که باید بیشتر تلاش کرد و از سوی دیگر نیز توانایی مثال‌زدنی کشور تنها نیازمند مدیریت قوی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شأن رهبری هدایت و خط‌دهی و شأن مسئولان نیز اجرا و نظارت است گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری حکم دستورالعمل برای اولویت‌بندی رفتار سال را دارد که باید براساس این نسخه عمل شود.

علما با بیان اینکه امروز کشور در دنیا از اقتدار واقعی و موقعیت بالایی برخوردار است که دشمنان نیز نسبت به آن اذعان دارند عنوان کرد: کشور در بیشتر امور از عظمت فوق‌العاده‌ای در منطقه برخوردار است اما در داخل باید مشکل معیشت مردم برطرف شود.

انتهای پیام / 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606982
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.