به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری شامگاه چهارشنبه در نشست با فرماندهان و مسئولان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: در سال 95، بنابر اعلام آمار رسمی 704 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که سهم هرمزگان 36 هزار فرصت شغلی بوده است.
وی افزود: همان طور که رئیس جمهوری نیز اعلام کرده‌ اند در دنیا تنها شش کشور موفق به ایجاد 600 هزار فرصت شغلی در طول یک سال شده ‌اند، در حالی که دولت تدبیر و امید704 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.
جادری با اشاره به شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و مبانی مدنظر مقام معظم رهبری در این راستا، گفت: در همان روزهای ابتدایی سال ‌جاری نخستین نشست خود را برای تحقق راهکارهای عملیاتی سازی شعار سال با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌ های مربوطه برگزار کردیم و راه های مدنظر را مورد بررسی قرار داده ‌ایم تا در روزهای آینده به طور کاربردی دستورالعمل‌ ها را تدوین و ابلاغ کنیم.
استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش ‌ها و مجاهدت‌ های سپاه و بسیج در هرمزگان، تاکید کرد: دوراندیشی‌ ها و نگاه توسعه‌ ای و جامع برادران و خواهران ما در سپاه و بسیج امروز در امور عمرانی و زیرساختی بسیاری از مشکلات استان به ویژه در مناطق محروم را برطرف کرده و ما در دولت همواره نیازمند مساعدت‌ ها و مشاوره‌ های این نهاد پویا در عرصه‌ های مختلف هستیم.
جادری به مبحث برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: استانداری هرمزگان به همراه فرمانداری‌ ها و بخشداری‌ ها از آنجایی که بخشی از وزارت کشور محسوب می شود، مجری انتخابات است.
وی تاکید کرد: برای ما سه هدف اصلی و مهم شامل برگزاری انتخابات در نظم و آرامش، حضور حداکثری و سلامت انتخابات اولویت اساسی است و تمامی امور را طبق این سه مولفه تدوین کرده و پیش می ‌بریم.
استاندار هرمزگان اظهار داشت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار کشور و نظام بیش از پیش به رخ جهانیان کشیده می شود و معتقدیم حضور حداکثری همه را به پیروزی می رساند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.