به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مرتضی هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته اسدآباد اظهار کرد: ملت شجاع و غیرتمند ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را در 22 بهمن به ثمر رسانده و در12 فروردین 58 با 98/2 درصد به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران رای داده و به استکبار و اپریالیسم غرب جوابی دندان شکن دادند.
وی بر پایبندی به ارزشهای نظام تاکید کرد و افزود: کسانی که در انقلاب اسلامی نقش داشته اند پای ارزشها و خون فشانی شهدا بمانند و ذره ای در مسئولیت خطیرشان تعلل نکنند.
حجت الاسلام هاشمی تقویت و پشتیبانی حوزه های علمیه را ضروری دانست و گفت: امروز با ساز و کار دشمنان علیه نظام و تبلیغات دروغین و فضای مجازی ضرورت تبلیغ دین دوچندان شده و از همه چیز مهمتر است.
امام جمعه موقت اسدآباد با اشاره به ضرورت تبلیغ چهره به چهره دین و معارف الهی در جامعه خاطرنشان کرد: در حال حاضر به طلبه هایی متخصص نیاز داریم تا به سبک علمی و راهبردی، مبانی دینی را برای مردم تبیین کنند.
وی افزود: همه ما وظیفه داریم جوانان مستعد که زمینه آموزش طلبگی را دارند به سمت حوزه علمیه هدایت کنیم.
حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر احیای کلام اهل بیت (ع) و معصومان در جامعه گفت: گرانفروشی، رشوه و سایر مسائل و مشکلات در جامعه ریشه در ضعف ایمان و احیا نشدن کلام مصومان در جامعه دارد.
وی تصریح کرد: اگر به سفارش پیامبراکرم(ص) که همان تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) است، عمل کنیم بسیاری از مشکلات و معضلات بشر مرتفع خواهد شد.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.