به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد پنجشنبه در آئین سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) افزود: آن حضرت در خطبه های خود شیعیان را به پیروی و توسل به اهل بیت(ع) سفارش کرده است.
وی گفت: حضرت زهرا (س) مواضع سیاسی و اجتماعی خود را به طور واضح مطرح می‌کردند و این موضوع در جامعه کنونی بهترین الگو است.
این مدرس حوزه افزود: حضرت زهرا(س) در بندگی خدا، تقوا، عبادت، مدیریت، همسری و مادری بهترین بود و بشریت ظرفیت و گنجایش درک آن حضرت را ندارد.
حجت الاسلام فرحزاد با تاکید بر دوستی و محبت به فاطمه(س) گفت: کسانی که در این دنیا ارتباط خوبی با اهل بیت (ع) ندارند در صحرای محشر نباید انتظار شفاعت داشته باشند.
وی با اشاره به ظلم و ستم هایی که در صدر اسلام به خاندان پیامبر اعظم (ص) روا شد بویژه غصب خلافت از حضرت علی(ع)، افزود: این ظلم حتی قابل قیاس با مصیبت کربلا هم نیست.
وی اظهار کرد: پیکر مطهر حضرت زهرا(س) شبانه کفن و دفن می شود تا طبق وصیت آن حضرت ظالمان به اهل بیت (ع) در مراسم تشییع شرکت نکنند.
در سالروز شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) مردم اسدآباد در قالب یک دسته بزرگ عزاداری از مقابل دفتر امام جمعه حرکت کرده و با حضور در مسجد جامع این شهر به عزاداری پرداختند.
شهرستان اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/6993
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.