به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید صادق طباطبایی نژاد عصر روز پنجشنبه در همایش بزرگ فاطمیون و عزاداران فاطمی در میدان امام خمینی (ره) اردستان افزود: باید به رفتار و سلوک حضرت فاطمه زهرا (س) بویژه پس از رحلت حضرت رسول (ص) توجه داشته و از ایشان الگو بگیریم.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت زهرا (س) با این که در غم از دست دادن پدر گرامی شان به سر می بردند لحظه ای از حمایت و همراهی امیرالمومنین (ع) کوتاهی نکردند.
وی فاطمه زهرا(س) رامحور توحید، رسالت و امامت دانست و خاطر نشان کرد: ایشان محور خانه تطهیر است و توسل به ایشان توسل به همه انبیاء و اولیاء خداوند است.
طباطبایی نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در انتخابات پیش روی باید به کسانی رای داد که فکرشان به نظر ولایت فقیه نزدیک تر باشد تاکید کرد: دوانتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیش رو داریم که باید آن ها را بسیار جدی و مهم بدانیم.
وی با بیان این که این دو انتخابات در اردیبهشت ماه سال 1396 برگزار می شود تصریح کرد: نتیجه این انتخابات، انتخاب کسانی است که مسئولیت اجرایی کشور و شهر و روستا را برعهده خواهند گرفت که بسیارسرنوشت ساز خواهد بود.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید به کسانی رای دهند که اگر در روز قیامت از آنان سئوال کردند چرا به آن ها رای دادید بگویند «بینی و بین الله» ما این ها را نزدیک تر و همراه تر به نظر ولایت فقیه می دانستیم.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.