علی نورعلئیی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در رشته های شعر در دوران قبل از نیما و بعد از نیما، داستان، داستانک و کتاب شامل مجموعه شعر و داستان برپا می شود.
وی اضافه کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه شامل شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، نماز و نیایش، امربه معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت و حجاب و عفاف پذیرش می شوند.
نورعلئیی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 30 دیماه سال جاری است خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد تحرک و پویایی در حوزه های شعر و داستان، شناسایی استعدادهای جدید در این حوزه ها، فراهم آوری فضایی علمی جهت نقد آثار و فضای سازنده جهت تبادل آرا و افکار اهل قلم و معرفی صاحبان آثار برتر و تشویق فعالان حوزه ادبیات برگزار می شود.
وی بیان کرد: از شخصیت های برجسته و صاحب نظران کشوری عرصه ادبیات برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده است.
نورعلئیی گفت: ایجاد شور و نشاط و پویایی در میان اهالی ادب و قلم و معرفی ظرفیت های متنوع شهرستان و برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و کتاب از دیگر اهداف و برنامه های جنبی این جشنواره به شمار می روند.
دبیر خانه بیست و یکمین دوره جشنواره جایزه ادبی استان همدان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان مستقر است.
علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق اداره ه9ای ارشاد اسلامی شهرستان خود و یا به صورت مستقیم به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان ارسال کنند.
تویسرکان در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7524*6993* خبرنگار: وحید الوندی*انتشار:اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.