علی تعالی روز یکشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان با بیان اینکه هیات دولت سوم شهریور ماه سال 94 به این استان سفر کرده است گفت: رهاورد این سفر برای شهرستان همدان اجرای 19 طرح در بخش های مختلف بود.
وی اضافه کرد: در مجموع پنج هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای این 19 طرح در شهرستان همدان پیش بینی شد که تاکنون چهار هزار و 921 میلیارد و 816 میلیون ریال به صورت نقدی، اسناد خزانه و یا اوراق مشارکت یا در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته و یا در حال ابلاغ است.
وی اضافه کرد: این طرح ها باید تا پایان سال مالی امسال به اتمام برسد و مسئولان باید برای جذب باقی مانده این اعتبارت تلاش کنند.
تعالی با بیان اینکه اجرای برخی از طرح ها از جمله راه آهن تبعات اجتماعی دارد و مسئولان باید مراقب باشند گفت: همه این مباحث اجتماعی با مدیریت قابل حل است و به دلیل این مشکلات نباید اجرای طرحها عقب بماند.
وی گفت: کنارگذرهای فرعی شهرستان همدان از طرح های مهمی بود که در سفر هیات دولت اعتبار برای آن در نظر گرفته شد که مبلغی از آن تخصیص داده شده است.
تعالی تکمیل راه آهن تهران همدان، تکمیل بیمارستان اکباتان، تکمیل بخش سوختگی بیمارستان بعثت، احداث و تجهیز دانشکده شیمی و دانشکده فنی، توسعه روش های نوین آبیاری ، تکمیل فاضلاب شهر همدان و تکمیل ساختمان پارک علم و فن آوری و ساختمان اداره کل بازرسی استان را از جمله طرح هایی عنوان کرد که در سفر هیات دولت به استان همدان از تخصیص اعتبار بهره مند شده اند.
2087/6993 خبرنگار: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.