* همدان در تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه محور پیش می رود
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان همدان در تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه محور پیش می رود.
زهرا احمدی پور شامگاه پنجشنبه در نشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی همدان اظهار کرد: اولویت بندی برنامه خوشه های صنعتی در همدان براساس اقتصاد مقاومتی است.

*همدان پتانسیل بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد
رئیس امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: همدان پتانسیل بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و بر این اساس توقع بالا ایجاد می کند.
دکتر مجتبی خالصی پنجشنبه شب در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار کرد: استاندار همدان با جدیت مشکلات را پیگیری می کند و خیلی از دغدغه های پیش روی واحدها را نیز حل کرده که یکی از موضوع های مورد توجه ما در تحقق اهداف امور اقتصاد مقاومتی است.

* تنگ نظرها مانع سرمایه گذاری هستند/جزو سه استان برتر دراشتغالزایی هستیم
استاندار همدان گفت: تنگ نظرها مانع سرمایه گذاری در این استان هستند و این قبیل افراد تنگ نظر، توانمندی و سربلندی خود را جلوگیری از سرمایه گذاری ها می دانند.
محمدناصر نیکبخت پنجشنبه شب در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار کرد: این تنگ نظرها در حالی توانایی خود را صرف جلوگیری از سرمایه گذاران می کنند که همدان از مردمان فهیم، دانا و شخصیت ها علمی و با دانش نیز برخوردار است.

*شهید همدانی در خاموش کردن فتنه 88 نقش عمده ای داشتند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: سردار شهید همدانی در خاموش کردن شعله های خانمانسوز فتنه 88 نقش عمده ای داشتند و بسیار خوب عمل کردند.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید نیز با بصیرت و بیداری در خنثی کردن فتنه 88 خوب درخشیدند و نقش تاثیرگذاری داشتند افزود: مردم همدان باید شکرگزار باشند که سردار شهید همدانی و آیت الله نوری همدانی از این استان هستند.

*رئیس مرکز حراست وزارت کشور: استقرار آرامش در جامعه مهمترین رویکرد دولت است
مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور تاکید کرد: استقرار آرامش و حفظ آن در جامعه مهمترین رویکرد دولت تدبیر و امید است.
محمد ابراهیم شوشتری روز سه شنبه در جمع معاونان و مدیران ستادی استانداری همدان گفت: کشور نیاز به آرامش دارد و سیاست دولت این نیست که به سمت چالش برود و باید دقت کنیم که در استان و شهرستان نیز به سمت چالش نرویم زیرا برخی به دنبال تحریک مدیران هستند.

*جانشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص): فتنه 88 هرگز از اذهان مردم پاک نمی شود
جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: ننگ آفرینی سران فتنه 88 هرگز از پیشانی آنها و اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
سردار پاسدار سالار آبنوش روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: تاریخ 1400 سال است که فتنه ناکثین را رسوای عالم کرده و اکنون نیز لکه ننگ فتنه 88 بر پیشانی سران فتنه باقی خواهد ماند.

*سردار آبنوش: پیشرفت های ایران برای نظام سلطه قابل تحمل نیست
جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف برای نظام سلطه قابل تحمل نیست.
سردار پاسدار سالار آبنوش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: علت تحریم ، کارشکنی ها و دست اندازی علیه ایران این است که ملت ایران در سایه حکومت ولایت فقیه است و آنها نمی توانند ببیند که حکومت ما حکومت ولایت فقیه است.

*مدرس حوزه: آمریکا هیچگاه قابل اطمینان و دوست ملت ما نیست
معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: آمریکا هیچگاه قابل اطمینان نیست، انقلاب اسلامی ما با مبارزه با آمریکا آغاز شد و رهبر معظم انقلاب نیز بارها گوشزد کردند که آمریکا دوست ملت ما نیست.
حجت الاسلام سید محمود نبویان روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع شهر ملایر با تاکید بر اینکه دیپلماسی ما باید دیپلماسی قرآنی و دینی باشد، افزود: عزت امروز ما به نوکری سیدالشهدا (ع) است و قول و فعل رهبر معظم انقلاب بر همه ما حجت است.

* 13 میلیون زوج ایرانی در سن باروری هستند
مدیر کل دفتر سلامت جمعیت،خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون 13 میلیون زوج ایرانی در آستانه ازدواج در سن باروری قرار دارند.
محمد اسماعیلی مطلق روز دوشنبه در همایش تبیین سیاست های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک در همدان اظهار کرد: کشور ایران در دوره طلایی بسر می برد و درصد جمعیت بالای ایرانیان در سن باروری هستند که در صورت ازدواج نکردن، سن باروری از دست می دهند.

*دولت یازدهم در ریشه کنی بیسوادی اقدامات بی سابقه ای انجام داده است
استاندار همدان گفت: دولت تدبیر و امید در راستای کمک به حوزه تعلیم و تربیت و توسعه نهضت سواد آموزی و ریشه کنی بیسوادی اقدامات بی سابقه ای انجام داده است که اعطای پاداش به سوادآموزان یکی از این اقدامات است.
محمدناصر نیکبخت روز دوشنبه در شورای پشتیبانی سوادآموزی استان همدان افزود: اعطای پاداش به سواد آموزان نشان دهنده توجه ویژه دولت به دانایی محوری است و همه ارگان ها و نهاد ها باید دولت را در این زمینه یاری دهند.

*مفتح: توجه به حقوق شهروندی از سوی دولت یک گام مثبت محسوب می شود
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به حقوق شهروندی و تدوین منشور حقوق شهروندی از سوی قوه مجریه و دولت یک گام مثبت و قابل توجه به حساب می آید.
محمد مهدی مفتح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه به حقوق شهروندی و تامین آن یکی از مباحث روشنی است که هر حکومتی باید آن را در برنامه های محوری خود داشته باشد.

*آبرسانی به روستاها در اولویت مسوولان همدان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: در حال حاضر 9 مجتمع آبرسانی به عنوان طرح های اقصاد مقاومتی در روستاهای این استان در دست ساخت است که تا پایان سال مالی 95 بهره برداری می شود.
سید مصطفی هاشمی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در استان همدان 58 مجتمع آبرسانی وجود دارد که از این تعداد 34 مجتمع نیمه تمام است و از این طرح های نیمه تمام 19 مجتمع با تخصیص اعتبار در اولویت های اول قرار دارند که 9 مجتمع آن در پایان سال مالی بهره برداری می رسد.

* تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه اقتصادی کشور است
استاندار همدان گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی، تدوین برنامه ششم و ارائه بموقع بودجه سالانه در راستای توسعه اقتصادی کشور است.
محمدناصر نیکبخت روز شنبه در آیین معارف مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان افزود: تمام تلاش خود را باید بگذاریم تا یک شغل ایجاد شود و از بیکاری حتی یک فرد هم جلوگیری کنیم چرا که این موضوع بسیار مهم بوده و از وظایف دفتر اقتصادی است.

*مطالبات فرهنگیان بازنشسته و شاغل پرداخت می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با کمک دولت بخش قابل توجهی از مطالبات فرهنگیان بازنشسته سال 94 و حق التدریس و نیروهای آزاد در سه ماهه مهر، آبان و آذر پرداخت می شود.
مصطفی خزاعی روز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش اسدآباد اظهار کرد: با تدبیر دولت 40 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت خزانه تبدیل به ریال و در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت و بخشی از مطالبات معوق فرهنگیان از این محل پرداخت می شود.

* سقوط سه کوهنورد در همدان
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر همدان گفت: سه کوهنور ظهر روز جمعه هنگام عزیمت به قله 'قزل ارسلان' همدان سقوط کرده و دچار جراحت شدند.
مقصود شعبانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ساعت 13:35 روز گذشته یکی از شهروندان با تماس با سامانه 112 سقوط سه کوهنورد از قله قزل ارسلان را گزارش داد.
2087/6993 تنظیم کننده: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: اکبر بهاروند

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.