مصطفی آزادبخت روز شنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: خط مقدم مسوولان اجرایی این استان در سال جهش تولید، فعالیت‌های اقتصادی است و باید از تولید حمایت قاطع و جدی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: کسانی‌که در جبهه تولید مشغول فعالیت هستند، باید ویژه تقویت و پشتیبانی شوند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نام‌گذاری شده، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران نباید در بروکراسی اداری معطل بمانند.

آزادبخت با بیان اینکه توسعه این استان تا سال ۱۴۰۰ با مدیریت ارشد سید سعید شاهرخی استاندار همدان پیش‌بینی شده است گفت: سند سه ساله راهبردی توسعه استان تدوین شده که نقطه قوت همدان است.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد مدیران ارزیابی دقیق داریم بیان کرد: هفته آینده مدیران و فرمانداران برتر را معرفی می کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: برای تحقق جهش تولید و ایجاد اشتغال، باید از ظرفیت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استفاده کنیم.

آزادبخت ادامه داد: در حال حاضر تلاش‌ها به گونه‌ای است که بر اساس اعلام رسمی کشور، استان همدان در سرمایه‌گذاری و اشتغال رتبه دوم را دارد و این حرکت باید تداوم یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه دشمنان برای مباحث اقتصادی و ناامید کردن مردم سرمایه‌گذاری کرده‌اند گفت: در بروز هر سختی و مانعی، مردم بیشترین مشکلات را به دوش می‌کشند و وظیفه داریم به بهترین شکل مردم را تکریم کنیم.

آزادبخت اظهار داشت: با جدیت و تلاش استاندار همدان گام‌های خوبی در استان برداشته شده و وی به فرمانداران اختیار ویژه داده و برای تحقق شعار سال، سند راهبردی توسعه، اشتغال و تولید نیز انتظار ویژه دارد.

وی افزود: با تلاش و جدیت فرماندار ویژه ملایر و مدیران اجرایی، تحولی در حوزه اشتغال این شهرستان ایجاد و سال گذشته ۶۶ درصد بیش از تعهد، اشتغال ایجاد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تاکید کرد: هم اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار بیکار در سطح استان داریم که باید گام‌های محکم‌تری برای ایجاد اشتغال برداریم.

آزادبخت یادآور شد: ملایر مدیران توانمندی دارد که در ترازی بیش از یک شهرستان تلاش کرده و از کیان این شهر دفاع می‌کنند که این وحدت، همدلی و هماهنگی ستودنی است و این همان خدمت بی‌منت به مردم و خواسته اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دکتر شهید مرتضی مطهری و هفته معلم و همچنین روز کارگر، معلمان و کارگران را ۲ ستون اصلی در پیشرفت نظام دانست که در انقلاب، دین و افکار مردم جایگاه ویژه‌ای دارند.

در کنترل کرونا موفق عمل کردیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ویروس کرونا را تهدیدی برای جهان دانست و گفت: کرونا ضمن اینکه آسیب جدی به جامعه وارد کرد، اما بسیاری از ظرفیت‌های ما را نشان داد و ثابت کرد که چگونه شانه به شانه کشورهای پیشرفته با این بیماری مقابله کردیم.

آزادبخت با اشاره به اینکه استان همدان نیز به خوبی توانست این ویروس را کنترل کند افزود: طبق اعلام معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همدان یکی از استان‌های پیشرو و مثال‌زدنی در غربالگری ویروس کرونا بوده و همکاری مردم عامل این موفقیت است.

وی تاکید کرد: اگرچه شیوع ویروس کرونا را کنترل کرده‌ایم، اما باید همچنان نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند را رعایت کنیم تا بتوانیم مراحل بعدی را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

آزادبخت ادامه داد: همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیج مردمی جنگ را به نتیجه رساند، هم اکنون نیز وظیفه داریم مردم را بسیج کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین درباره جابجایی مدیران اظهار داشت: با تغییر مدیریتی که در این شهرستان ایجاد شده، بستر برای جهش بیشتر ملایر مهیا است و جوانانی که از توان مدیریتی آنها استفاده می‌شود، باید در این عرصه توانمندی خود را به اثبات برسانند.

در این آیین «حسین فارسی» به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی و «عظیم باویسی» به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر، «مسعود وفایی‌زاده» به عنوان بخشدار جوکار و «محمد فارسی» به عنوان بخشدار زند معرفی و از زحمات و تلاش‌های «سعید کتابی»، «حسین فارسی»، «فرهاد جهانیان» و «حمید امیدی» در این سمت‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.