به گزارش ایرنا،حجت الاسلام حسین حاجیلری درخطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان سفر اخیر ریاست قوه فضائیه به استان ایلام را یک حرکت مفید و موثر و در راستای حل مشکلات قضایی مردم عنوان کرد.
وی گفت: انتظار از معاونت اجتماعی قوه قضاییه این بود که درجریان سفر به آبدانان ابتدا با مردم دیدار و مشکلات آنها را استماع واحصا و سپس در شورای اداری آنها را مورد بررسی وپیگیری قرار می داد که محقق نشد.
وی ابراز امیدواری کرد: بعنواه رهآورد سفر ریاست قوه فضائیه به استان ومعاون محترم ایشان به آبدانان ایجاد تشکیلات قضایی این شهرستان محقق شوند.
حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به سالروز حماسه 9دی اظهارکرد: فتنه 88یکی از دسیسه های خطرناک ایادی استکبارجهانی بود که به منظور ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود که به یاری خدا،بصیرت مردم وهدایت و هوشمندی مقام معظم رهبری خنثی شد.
وی ماهیت فتنه رابالاتر از هویت اشخاص دانست وا فزود: جریان فتنه سال88 ایستادگی تمام قدسران فتنه و مزدوران جهان سلطه درمقابل قانون اساسی و هنجارهای پذیرفته شده فرهنگی واجتماعی بود.
وی اضافه کرد: چنانچه فتنه سال88 به مقصد باطل خود میرسید نهادهای قانونی به شدت تضعیف وهیچ اقدام سازنده ومثبتی درکشور به بارنمی نشست وهرج ومرج وبی نظمی درکشور نهادینه می شد.
خطیب نمازجمعه آبدانان همچنین از استاندار ایلام خواست که درخصوص محروم کردن 7هزارنفرازبیمه شدگان بیمه سلامت ازمراکز درمانی بخش خصوصی اقدام شود.
وی با اشاره به کشته شدن یکی از جوانان مورموری در اثر تیراندازی در مراسم عروسی تاکیدکرد: هم متولیان و مسئولین مربوطه وهم مردم و نهادهای فرهنگی باید با توسعه آموزش های همگانی و ممانعت از استفاده از سلاح درمراسم های اجتماعی از بروز اینگونه حوادث ناگوار در منطقه پیشگیری کنند.
خبرنگار: سیدحرمت الله موسوی مقدم**انتشار:شهریار حیدری فر
/6034/7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.