به گزارش ایرنا ، سردار محمدتقی شاه چراغی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک که در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: مهمترین اصل در دینداری ، خدمت به مردم است و کسی که برای رضایت خلق و خداوند کار کند ، دنیا و آخرت را برای خود تضمین کرده است.
وی افزود: در اعتقادات دین مبین اسلام ، امانت داری و وفای به عهد از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است و مهمترین راه برای رسیدن به این ارزش ها ، خدمت رسانی به مردم و حفظ ارزش های نظام است.
وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتی در دست مردم و مسئولان است اظهار کرد: انقلاب اسلامی نعمتی الهی است که از طرف خداوند به ما ارزانی شده و رسم امانت داری این است که آن را به درستی حفظ کرده و آن را به سرمنزل مقصود رساند.
شاه چراغی تصریح کرد: اقتدار و عزت روز افزون ایران اسلامی باعث شده تا دشمنان قسم خورده نتوانند پیشرفت های آن را نظاره گر باشند و با هر ترفند و حیله تلاش کنند که در برابر این حرکت رو به تعالی خلل وارد کرده و در مسیر آن سنگ اندازی کنند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران افزود: امروز ایران اسلامی به نماد مقاومت در برابر زیاده خواهی های استکبار تبدیل شده ، مقاومتی که باعث شده تا بسیاری از ملت های مظلوم جهان در برابر ظلم و ستم حاکمان خود ایستادگی کرده و فریاد آزادی خواهی سر دهند.
وی با اشاره به این که سپاه و بسیج همواره در صف مقدم دفاع از ارزش های نظام قرار دارند اظهار کرد: بسیج از جنس مردم است و تنها هدفش حفظ دستاوردهای نظامی است که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده ، بسیج و سپاه هیچ گاه در فکر خودنمایی نبوده و نخواهد بود.
شاه چراغی گفت : بسیج و سپاه همچون دوران هشت سال دفاع مقدس آماده است تا در راه مقابله معضلات و مشکلات اجتماعی و اخلاقی یاریگر مسئولان باشد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار علی اصغر شهیری به عنوان فرمانده جدید سپاه 15 خرداد قرچک معرفی و از تلاش های سرهنگ پاسدار حسین حیدری تجلیل به عمل آمد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.