سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در ارتباط ویدیو کنفرانسی وزیر کشور با استانداران و اعضای ستاد انتخابات، با تبریک به منتخبان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توسعه و آبادانی

همدان و رفع مشکل مردم به ویژه اشتغال و معیشت مردم در اولویت بوده که با تعامل و همفکری نمایندگان مردم در خانه ملت این اولویت ها پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: در جریان یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم ۲۰ هزار مجری، ناظر و محافظ و دیگر عوامل تلاش و مشارکت کردند البته باید به مردم همدان به واسطه مشارکت بالاتر از میانگین کشوری در این انتخابات تبریک گفت.

استاندار همدان با بیان اینکه مشارکت حداکثری، بی طرفی، سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم برای عوامل مسوول در انتخابات بسیار مهم بود افزود: با برنامه ریزی دقیق و شفاف زمینه برگزاری انتخابات سالم در همدان فراهم شد.

شاهرخی بیان کرد: نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی واقعی و اثرگذار است و با نگاه بلند امام راحل که در قانون اساسی شکل گرفت ایشان مسیری را از طریق انتخابات باز کرد تا مردم بتوانند در سرنوشت خود به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشارکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شفافیت در برنامه ها و وجود وحدت و همدلی بین تمامی ارکان برگزاری انتخابات، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون کمترین مشکل امنیتی، اجتماعی و سیاسی رقم خورد و مردم منتخبان خود را شناختند.

استاندار همدان همچنین با تبریک نهم اردیبهشت روز ملی شوراها اظهار داشت: نمونه بارز مردم سالاری در شکل گیری حضور شوراهای اسلامی شهر و روستاها در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی نمود یافت.

شاهرخی ادامه داد: یکی از اصول مترقی نطام جمهوری اسلامی در نهم اریبهشت رقم خورد و افرادی در قالب پارلمان محلی تصمیم گیری و تصمیم سازی و نظارت را بر عهده گرفتند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

یادزهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال گذشته برگزار شد و ۹ نماینده منتخب مردم همدان برای ورود به خانه ملت مشخص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.