هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در جریان سفر یکروزه به آوج و در دیدار با امام جمعه این شهر با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، با بیان اینکه باید همه ایرانیان با هر نظر و سلیقه ای در این رخداد مشارکت کنند، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بدون شک اقتدار میهن اسلامی را در دنیا افزایش خواهد داد.

وی در ادامه از جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی که با نگاه و رویکرد مردم سالاری دینی شکل گرفته و تداوم آن بدون مردم معنا و مفهوم ندارد یاد کرد و افزود: مردم در راس حاکمیت نظام جمهوری اسلامی قرار دارند.

استاندار قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای ۲ ویژگی مردمی و دینی بود ،اظهار داست : انقلاب اسلامی به دلیل کم رنگ شدن باورهای دینی و بی توجهی به حقوق و عزت مردم در دوره ستم شاهی اتفاق افتاد و چون در آن دوره مردم در تعیین سرنوشت کشور نقش نداشتند و میهن ما وابسته به استکبار بود، آنان با ندای امام راحل همراه شدند و نظام جمهوری اسلامی را شکل دادند.

جمالی پور ادامه داد: تا وقتی که این دو عنصر دین و مردم  را محترم بشماریم و به ارزش‌ها و مردم اهمیت دهیم مسیر انقلاب هموار است در غیر این صورت آسیب خواهیم دید.

این مقام عالی استان افزود:امروز شرایط سختی پیش روی کشور قرار دارد و دشمنان همه ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی خود را علیه کشور بسیج کرده‌اند و تنها ابزار موثر که می تواند نقشه های دشمن را خنثی کند وحدت و همدلی است.

جمالی پور راه برون مشکلات کشور را تقویت اتحاد، انسجام وهمدلی در کنار فعال کردن همه ظرفیت ها عنوان کرد و افزود: در این شرایط همه نیروها باید به هم کمک کرده و دست هم را بگیریم.

وی در ادامه بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند تاکید کرد و افزود: بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ناامید کردن مردم هستند و برای مقابله با این توطئه دشمنان باید سعی کنیم مردم را امیدوار کنیم و برای خدمت به آنها بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.