حجت‌الاسلام عیسی برادری روز دوشنبه در راهپیمایی ۱۳ آبان تکاب افزود: ملت ایران با گذشت ۴۰ سال از حماسه ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ سرافرازتر و مقتدرتر از همیشه در مسیر مبارزه با آمریکا و متحدانش قدم برمی‌دارد و روزی فرا خواهد رسید که آمریکا در مقابل اراده پولادین این ملت به زانو درآید.

وی بیان کرد: امروز پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با مقاومت، عزت و استقلال کشور به جایی رسیده‌ایم که آمریکایی‌ها التماس می‌کنند تا با ما پای میز مذاکره بنشینند.

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان و آزاده دنیا به نقطه‌ای رسیده‌اند که با الهام از انقلاب اسلامی باید در مقابل آمریکا و استکبار جهانی مقاومت کنند، اظهار داشت: اگر ۴۰ سال قبل دانشجویان انقلابی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، امروز نیز جوانان و نوجوانان غیور ایرانی منافع شوم آمریکا در منطقه را به خطر انداخته‌اند.

حجت‌الاسلام برادری ادامه داد: پیام حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به آمریکا این است که اگر بخواهد در منطقه دسیسه‌چینی کرده و کشورهای عراق و لبنان را دچار آشوب کند، ملت‌های مسلمان در برابر فتنه‌انگیزی‌های آنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه تکاب با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم در اسفند سال جاری گفت: انتخابات برای ملت ایران نعمت بوده و نامزدهای انتخاباتی نباید با سوء استفاده از فضای قانونی، به تخریب و ایجاد اختلاف بپردازند.

راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور آحاد مختلف مردم و مسوولان از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان در تکاب برگزار شد و راهپیمایان در مسیر شهرداری تا چهارراه آزادی این شهر فریادهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

روز ۱۳ آبان در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده این روز یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسیده است.

تکاب در جنوبی‌ترین نقطه آذربایجان‌غربی واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.