به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اله ولدی بعدازظهر دوشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان که در فرمانداری ویژه شهرستان ملایر و با حضور ۲۵ نفر از مدیران کل استانی به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و گلخانه‌ای و با هدف بررسی وضعیت جهش تولید برگزار شد، گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید، به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل کنند.

ولدی با بیان اینکه تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بدون تغییر و در کمترین زمان اجرایی شود، افزود: پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد.

فرماندار ویژه ملایر در رابطه با موانع احداث شهرک گلخانه‌ای گنبد ملایر گفت: در دهه فجر سال گذشته شهرک گلخانه‌ای گنبد با مساحت ۶۸ هکتار کلنگ زنی شد و از همان ایام پیگیر واگذاری قطعات و ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران هستیم.

وی در رابطه با موانع اداری تکمیل زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای گنبد گفت: تأمین آب، برق و گاز، راه دسترسی، واگذاری قطعات و تسهیلات کشاورزی و صدور مجوزهای لازم و سند تک برگی رسمی برای سرمایه‌گذاران این شهرک باید در اسرع وقت صورت پذیرد.

ولدی در ادامه این جلسه تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بهبود و گره‌گشایی مشکلات واحدهای تولیدی استفاده کرد.

گفتنی است در این جلسه به مشکلات شهرک گلخانه‌ای گنبد و روستای حرم‌آباد، شهرک دامپروری کرتیل آباد، احداث و راه‌اندازی گاوداری ۶۰۰۰ راسی شستا، توسعه و راه اندازی گاوداری شیری ۴۰۰۰ رأسی پگاه آورزمان، اجرای طرح باغ‌های فراز انگور در حوزه‌های آب، برق، گاز، سوخت، ارائه تسهیلات، مشکلات زیست محیطی پرداخته و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.