به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ شجاعی فر با تاکید بر برخورد جدی با هرگونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی گفت: با همکاری دادستان و با حکم مراجع قضائی یک مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز که در اراضی ملی احداث شده بود قلع و قمع و یک هزار متر مربع از اراضی تصرفی در روستای سیمین بخش مرکزی به بیت‌المال بازگردانده شد.

شجاعی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، اظهار داشت: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این زمینه اقدامات قانونی و قضائی نیز توسط مسئولان قضائی شهرستان با سرعت پیگیری شده و متخلفان در این حوزه و متعرضان به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی به شدت تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان از همه مردم، بهره‌برداران، کوهنوردان و دوستداران طبیعت خواست ضمن همکاری با منابع طبیعی وحراست از جنگل‌ها و مراتع استان در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق سامانه امداد جنگل و مراتع ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.