به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود عسگریان ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته ارزیابی، برنامه‌ریزی و بودجه مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان گفت: با توجه به جایگاه متمایز کمیته ارزیابی پیشنهاد می‌کنم خط‌مشی اصلی این کمیته تدوین شود تا بتواند راهبردهای مؤثر را به شورای شهر ارائه دهد.

وی عنوان کرد: باید شهرداری‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه متناسب با شرایط اقتصادی و تحلیل‌هایی که اساتید مجرب دانشگاهی پیرامون تغییرات و نوسانات اقتصادی کشور ارائه می‌دهند عمل کنند.

عسگریان افزود: همچنین باید متناسب با تحلیل‌هایی که کمیته ارزیابی برنامه‌ریزی و بودجه مرکز مطالعات شورای شهر ارائه می‌دهد نسبت به تنظیم اصلاح و متمم بودجه امسال خود به منظور شفاف‌سازی در ادامه مسیر اقدام و این حرکت سرلوحه کارها و فعالیت‌های مدیریت‌شهری قرار گیرد زیرا این تحلیل‌ها، واقعیت‌های امروز جامعه ما هستند.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور مالی شورای شهر همدان تاکید کرد: اثرگذاری مثبت سال گذشته کمیته ارزیابی، برنامه‌ریزی و بودجه مرکز مطالعات شورا برای تغییر و بهبود عملکرد شهرداری همدان، بسیار قابل توجه و مورد قدردانی است.

عسگریان یادآور شد: مجموعه مدیریت‌شهری باید برای برون‌رفت از مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع تنگناهای اقتصادی خانوارهای شهری، توجه ویژه‌ای به نظرات و پیشنهادات متخصصان و اساتید برجسته کمیته ارزیابی، داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.