به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی پرزاد ظهر پنج شنبه در جلسه تبیین ابعاد رزمایش کمک مؤمنانه به فقرا که با حضور مدیران هیئات شهرستانی و مسئولین گروه‌های جهادی هیئت رزمندگان ثارالله همدان برگزار شد؛ افزود: برگزاری جلسات هفتگی هیئت در فضای مجازی، ضدعفونی معابر، منازل و بیمارستان‌ها و کمک به نیازمندان از جمله اقدامات هیئت رزمندگان ثارالله استان همدان طی ۲ ماه اخیر است.

پرزاد از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز خبر داد و عنوان کرد: طی ۳۰ شب ماه مبارک رمضان با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان از طریق هیئت رزمندگان ثارالله همدان برنامه برگزار خواهد شد.

وی تشریح کرد: ایجاد فضای جشن و سرور ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهرها در این ایام در دستور کار هیئت است و ایجاد هیئت نوجوانان در شهرها به صورت مستقل و با برنامه کانون‌محور در سال جاری از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله (ع) شهرستان همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز نیاز به حرکت جهادی است و خوشبختانه از همان روزهای اولیه شیوع بیماری کرونا شاهد عملکرد جهادی هیئت رزمندگان ثارالله بودیم.

مصطفی میرزایی ادامه داد: هیئتی‌ها همان‌طور که میان‎‌دار کار فرهنگی و خدمت‌رسانی هستند، میان‌دار سلامت نیز هستند چراکه هیئت جمعیت عظیم و ظرفیت نهفته‌ای دارد که زیر نظر هیچ دستگاه دولتی نیست و به صورت خودجوش فعالیت دارد اما نیاز است کار به صورت تشکیلاتی انجام شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: در پویش میان‌داران سلامت توسط هیئت رزمندگان در همدان جریان خوبی ایجاد شد که به اجتماع من‌القلوب نزدیک شده چرا که قریب ۲۰ هیئت با ما در حال همکاری و تعامل هستند.

وی اضافه کرد: متولی و مسئول کمیته هبئت قرارگاه امام حسن (ع) هیئت رزمندگان ثارالله (ع) همدان است که در حال هماهنگی تمام هیئت‌ها هستیم.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله (ع) شهرستان همدان با بیان اینکه ۴ کارگاه دوخت و خیاطی توسط این هیئت فعال است، گفت: ۲۷۰ نفر خواهر و برادر در پویش میان‌داران سلامت ثبت‌نام کرده‌اند که در ماه رمضان نیز فعال خواهند بود و برای این افراد آشپزخانه مرکزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.