اسدالله ربانی مهر روز سه شنبه در نشست بررسی وضعیت اسکواش همدان اظهار داشت: در ۲ ماه گذشته اقدام های موثری در راستای ارتقا جایگاه اسکواش در سطح ورزش استان شده است و اکنون به دنبال راه اندازی کورت جدید هستیم.

وی اضافه کرد: توسعه اسکواش و معرفی هرچه بهتر این رشته ورزشی در بین خانواده ها به خصوص جوانان و نوجوانان از اهداف اصلی این هیات در سال جاری است و به طور قطع کمک شایانی در استعدادیابی نیز خواهد داشت.

ربانی مهر با اشاره به عزم مسوولان اجرایی در حمایت از اسکواش گفت: تلاش داشته ایم تا اسکواش جزو رشته های اولویت دار مسوولان برای حمایت لازم باشد و ایجاد زیرساخت ها مهم و اساسی است.

رییس هیات اسکواش همدان خاطرنشان کرد: امروز یکی از نیازهای جدی استان، سالن اختصاصی اسکواش است که اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده و امسال ایجاد می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز با تاکید بر حمایت همه جانبه از هیات های ورزشی گفت: توجه به نیازهای هیات ها در اولویت قرار دارد و اسکواش جزو رشته های مورد هدف ما برای توسعه و تقویت است.

محسن جهانشیر افزود: اسکواش فصل جدیدی را شروع کرده و انتظار داریم این ورزش بتواند جایگاه اصلی خود را در سطح ملی به دست آورد.

وی بیان کرد: یکی از نیازهای جدی این رشته در استان کورت تخصصی است که با تامین این نیاز، بدون تردید نقش موثری در معرفی این رشته، استعدادیابی و توسعه آن ایفا خواهد کرد.

اسکواش از جمله ورزش‌های راکتی مدرن امروزی به حساب می‌آید و ورزشکاران در آن برای ضربه زدن به توپ به منظور بازگشت و برخورد مجدد آن با دیواره تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.