محسن جهانشیر روز سه شنبه در بازدید از کارگاه تولید ماسک پایگاه بسیج انصارالحسین(ع) شهرک شهید مدنی همدان اظهار داشت: در این کارگاه روزانه نزدیک به هزار و ۵۰۰ ماسک بهداشتی تولید می شود که چرخه تولید این محصول بهداشتی توسط سمن های جوان به سه هزار عدد در روز رسیده است.

وی اضافه کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا گروه های فعال جوانان در سمن ها، بسیج، گروه های مردمی، ورزشی و سایر بخش ها در جهت کمک به دولت، مردم و کاهش فراگیری این بیماری، در قالب های مختلف همچون تولید ماسک و نیازهای مهم بهداشتی اقدام کرده اند.

جهانشیر با تاکید بر حمایت همه جانبه از سمن های جوان به ویژه فعال در عرصه پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: تا حد توان از هیچ گونه حمایتی فروگذار نخواهیم بود و با ایمان و اعتماد مضاعف نسبت به توانمندی جوانان در راستای مقابله با کرونا گام بر می داریم.

وی با تمجید از فعالیت کارگاه تولید ماسک پایگاه انصار مسجد امام حسن (ع) شهرک شهید مدنی گفت: مشارکت ۴۵ تن از جوانان فعال این منطقه در کارگاه تولیدی ماسک حرکت جهادی و قابل ستایش است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: این ماسک ها به مناطق کمتر برخوردار و بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند توزیع می شود.

 همدان دارای بیش از یکصد سمن جوان است.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به چهار هزار و ۵۸۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.