محمد مددی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده رفت و آمدهای فعالان اقتصادی برای پیگیری فرایند استانداردسازی، دریافت گواهینامه و پروانه های نشان استاندارد را به حداقل رساندیم.

وی اضافه کرد: سامانه الکترونیکی مانند بازرسی آسانسور به نشانی lift.isiri.gov.ir تایید صلاحیت به آدرس naci.isiri.gov.ir و نظارت بر تجهیزات شهربازی به نشانی isad.isiri.gov.ir راه اندازی شده و صاحبان صنایع و خدمات می توانند با ورود به این سامانه ها امور خود را بدون مراجعه به اداره کل استاندارد همدان انجام بدهند. 

مددی گفت: سامانه های نظارت بر جایگاه های سی ان جی به نشانی cng.isiri.gov.ir صادرات و واردات به آدرس coc.isiri.gov.ir و اندازه شناسی به نشانی nmci.isiri.gov.ir نیز برای جامعه هدف فعال است و از طریق فضای مجازی به راحتی می توانند درخواست خود را ثبت کنند.

مدیرکل استاندارد همدان گفت: سامانه های یاد شده به مردم اطلاع رسانی شده تا از تردد آنها به داخل شهر جلوگیری شود و هر چه زودتر شاهد ریشه کنی بیماری کرونا باشیم.

مددی گفت: پیش از این هم در طرحی ملی اعتبار تمام پروانه های نشان استاندارد و گواهینامه های صادر شده تمدید شد.

استاندارد همدان به طور مستمر کیفیت ۶۴۱ محصول زیر پوشش خود را سنجش و ارزیابی می کند. 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز پنجشنبه اعلام کرد که تاکنون ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان ناشی از این ویروس در کشور به چهار هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.