مسعود مصطفی جوکار روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: وقتی هر فرد حس مسوولیت پذیری داشته باشد، نسبت به جامعه مسوول است و قوانین را به خوبی رعایت می کند.

وی اضافه کرد: تاکید بر خانه ماندن برای امنیت سلامت مردم و قطع زنجیره ویروس کرونا است و همه باید به توصیه های کادر پزشکی و درمانی توجه جدی داشته باشند.

نایب قهرمان سابق المپیک ۲۰۰۴ آتن خاطرنشان کرد: رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی از سوی مردم بیش از هر چیزی حایز اهمیت است و انتظار داریم تمامی خانواده ها به این مهم به ویژه ماندن در خانه توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه در خانه ماندن را از همان زمان پیشگیری مبنای زندگی خود در این روزهای کرونایی قرار داده است، گفت: در این روزها باید مراقب سلامت خانواده به ویژه پدران و مادران باشیم.

این مربی ملایری خاطرنشان کرد: نباید با بیرون آمدن از خانه سلامتی دیگران را به خطر انداخت و بهترین تصمیم ماندن در خانه تا غلبه بر این ویروس است.

مسعود مصطفی جوکار مربی ارزنده تیم ملی اهل شهرستان ملایر ، سابقه کسب مدال های رنگارنگ آسیایی و المپیک را در کارنامه افتخارات خود دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸ هزار و ۳۰۹ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.