رشید حیدری مقدم روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۳۷ نفر در شهرستان همدان، ۲۲ نفر در اسدآباد، ۲۱ نفر در نهاوند، ۱۵ نفر در ملایر، ۱۳ نفر در رزن، ۱۱ نفر بهار، ۱۰ نفر در کبودراهنگ، ۶ نفر در فامنین و چهار نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی اضافه کرد: ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و ۳۰ درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای همدان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: از ۱۴۲ مبتلا به ویروس کرونا در این استان پس از اقدام های درمانی صورت گرفته ۸۹ تن ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

حیدری مقدم با بیان اینکه ۳۹ بیمار هم اینک در بیمارستان بستری هستند بیان کرد: افراد بالای ۷۰ سال درصد بالایی از مبتلایان به ویروس کرونا را در همدان تشکیل می دهند همچنین ۴۹ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا زن و ۵۱ درصد مرد هستند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات ارائه شده از سوی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.