در این بیانیه که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: همانگونه که به واسطه اطلاع رسانی های متعدد از سوی مراجع ذیصلاح، ستاد بحران، کادرهای پزشکی و درمانی که بارها اعلام شده یکی

از اصلی ترین روش های موثر و دارای اهمیت در محدودسازی زنجیره ویروس کرونا، خودداری از ترددهای غیر ضروری است، اما باز هم شاهد آن هستیم که این مهم از سوی عده ای جدی گرفته نمی‌شود.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب همدان با قدردانی از شهروندان یاری دهنده کادر درمان تاکید کرد: با نزدیک شدن به دور دوم مسافرت های نوروزی و احتمال وجود سفرهای غیرضروری که باید از آنها اجتناب کرد بار دیگر علاوه بر تاکید بر نرفتن به مسافرت و حتی ترددهای درون شهری در این مقطع، آنها را به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی دعوت می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهروندان به گونه ای برنامه ریزی کنند که برای انجام خریدهای ضروری و تامین مایحتاج خود تنها یک بار در هفته از منزل خارج شده و موارد مورد نیاز را تامین کنند.   

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب همدان از دولت نیز تقاضا کرد: تا در این شرایط خاص توجه ویژه به خانه نشینان و مردمی که با این بحران دچار مشکلات شدید معشیتی و مالی شده اند داشته باشد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸ هزار و ۳۰۹ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.