به گزارش شامگاه پنجشنبه اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی افزود: جا دارد به صورت ویژه از پایگاه‌های خبری، فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و  فعالان فضای مجازی که  در بخش‌های مختلف خبری و سایر برنامه‌ها به این موضوع پرداخته اند تشکر کنم.

وی با اشاره به نقش فعالان فضای مجازی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ادامه داد: تبیین ضرورت در خانه ماندن و جلب همکاری مردم در این زمینه و آگاهی‌بخشی به جامعه نسبت به تبعات این بیماری از جمله اقدام‌های ارزشمند فعالان فضای مجازی است.

همچنین استاندار یزد گفت: مردم باید این نکته را مدنظر قرار دهند که کاهش آمار مبتلایان به کرونا به معنی محو  کامل بیماری نیست ولی با ادامه همدلی دولت و مردم و رعایت مسائل بهداشتی می‌توانیم شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

طالبی با بیان اینکه آمارها نشان دهنده رعایت بسیار خوب مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و به خصوص در روز طبیعت( ۱۳ فروردین) است افزود: بر خود لازم می‌دانم از احساس مسوولیت آگاهانه مردم تشکر کنم.

بر اساس اخبار منتشره در رسانه های یزد به نقل از سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در  استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون سه هزار و هفت نفر با علائم تنفسی به بیمارستان ها مراجعه کردند که یک هزار و ۱۱۶ نفر به کرونا مبتلا شدند .

همچنین در این مدت هزار و۹۷۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان  ترخیص شدند و ۱۳۶ تن هم به دلیل ابتلا به این بیماری  فوت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.