دانیال اناری در گفت و گو با خبرنگار مهر از ایجاد پویش «#سیزده_بدر_در_خانه_می‌مانم» توسط مجمع مردم نهاد جوانان ستایشگر خبر داد و اظهار کرد: در وضعیت کنونی کشور، یکی از مهمترین و مؤثرترین مواردی که می‌تواند به جامعه کمک کند، فعالیت رسانه‌ای است که اگر فراگیر شود تأثیر آن چند برابر خواهد بود.

وی افزود: این روزها همه مسئولین و خبرگزاری‌ها از مردم خواستند که در خانه بمانند و تا حدودی هم این درخواست‌های رسانه‌ای از مردم برای قطع زنجیره کرونا مؤثر بود، اما اگر این خواسته از سمت مردم به مردم آن هم به صورت مستقیم و بی واسطه هم مطرح شود تأثیر آن بیشتر خواهد بود.

مدیر مجمع مردم نهاد جوان ستایشگر گفت: این سمن مردم نهاد نیز با این هدف که مردم از مردم بخواهند در سیزدهم فروردین و روز طبیعت در خانه بمانند، پویش #سیزده_ بدر_ در خانه می مانم را راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه در ابتدا این پ.یش توسط چند نفر از همکاران در این مجموعه آغاز شد، عنوان کرد: با حمایت برخی از چهره‌های استان قم و مسئولین این پویش ادامه پیدا کرد.

اناری با تاکید بر اینکه در این پویش اقشار مختلفی از جوانان و مردم حضور دارند، تصریح کرد: وکلای دادگستری، روانشناسان، مدیران سمن‌ها، مسئولین، ورزشکاران، هنرمندان، فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران از جمله اقشاری هستند که تا کنون در این پویش اعلام حضور کردند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پویش امیدواریم که مردم موضوع را جدی تر بگیرند و با در خانه ماندن به کادر درمانی کشور و مسئولین جهت جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری کمک نمایند.

مدیر مجمع مردم نهاد جوان ستایشگر با تاکید براینکه فعالیت مجمع جوان ستایشگر، فرهنگی و اجتماعی است، گفت: حدود ۲۰۰ نفر تا کنون در این پویش شرکت کردند که توانستیم تصویر نیمی از این پویشگران را در فضای مجازی به اشتراک بگذاریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.