مصطفی آزادبخت روز شنبه در جلسه اعضای کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد فاصله گذاری اجتماعی استان همدان، اظهار داشت: علاوه بر انجام فعالیت های مختلف، فرهنگ سازی در این زمینه هم از اهمیت بسزایی برخوردار است

وی از دستگاه های عضو کمیته خواست تا هفته آینده برنامه های عملیاتی خود را ارائه دهند.

آزادبخت با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی استان گفت: عملکرد قابل توجه حوزه بهداشت و درمان در مقابله با شیوع بیماری کرونا نشان داد، کشور ما در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز در این نشست از فعالیت کمیته فرهنگی ستاد فاصله گذاری اجتماعی استان در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این فضا محتوای فرهنگی، هنری و آموزشی تولید و منتشر می شود.

 احمدرضا احسانی خاطرنشان کرد: این کمیته از نخستین روزهای اجرای طرح، کار خود را به صورت رسمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان آغاز کرده است.

وی افزود: در این مدت از طریق فعالیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های آموزشی و محتواهای فرهنگی و هنری در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خواستار همکاری اداره ها و نهادهای مختلف در این طرح شد و گفت: هر یک از دستگاه ها می توانند محتواهای تولیدی خود را برای انتشار عمومی، در اختیار دبیرخانه این کمیته قرار دهند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۵ هزار و۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به سه هزار و ۴۵۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.