به گزارش خبرنگار مهر، رشید حیدری مقدم ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت شهادت جانباز سرافراز حاج میرزا سلگی به رهبر معظم انقلاب، مردم شهید پرور استان و خانواده وی، اظهار کرد: سه هفته قبل سردار سلگی به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شد که بعد از گذاشتن استند برای وی و مساعد شدن حال عمومی از بیمارستان ترخیص شد.

وی ادامه داد: مجدداً چند روز بعد به دلیل مشکلات تنفسی و کلیوی در بیمارستان بستری شدند که متأسفانه به دلیل وخامت حال عمومی، ایشان به کما رفتند.

حیدری مقدم افزود: در مدت زمان بستری بودن در بیمارستان، ۲ بار تست کرونا بر روی سردار سلگی انجام شد که هر ۲ بار نتیجه تست کاملاً منفی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بیان کرد: علی‌رغم تلاش کادر درمان برای بازگرداندن ایشان، متأسفانه کارهای پزشکی جواب نداد و سردار سلگی صبح روز پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ماه به جمع یاران شهیدش پیوست.

حیدری مقدم با اشاره به اینکه امثال سردار سلگی از سرمایه‌های ارزشمند و بی بدیل جامعه ما هستند، گفت: این شهید بزرگوار انسانی وارسته و مردمی، ولایت‌مدار و دلسوز بودند و یاد و خاطره ایشان همیشه در ذهن مردم ما باقی خواهد ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.