حسین افشاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس طرح قطع زنجیره کرونا تمامی اصناف به غیر از واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند باید تعطیل باشند. 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر واحدهای صنفی غیرضروری، تمامی تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهر همدان از امروز تعطیل است و هیچ‌کس اجازه حضور در این مراکز را ندارد.

فرماندار همدان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی از مردم خواست به این قوانین و مقررات وضع شده احترام بگذارند تا بتوانیم زنجیره انتشار کرونا را از بین ببریم.

افشاری به افرادی که به همدان سفر کرده اند هشدار داد سریعتر این شهر را ترک کرده در غیر این صورت توسط عوامل انتظامی خودروی آنها اعمال قانون می شود. 

وی یادآوری کرد: براساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور تمامی اداره ها به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان با ۳۰ درصد از نیروهای خود پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند و کارمندانی هم که محل خدمت آنان شهرستان دیگری است باید مجوز تردد همراه داشته باشند.

فرماندار همدان با قدردانی از همه مردم که در  پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا همکاری داشته به ویژه کادر درمان، پزشکان و پرستاران که پیش قراول مبارزه با کرونا هستند از همگان خواست توصیه های مسوولان را رعایت کنند تا شاهد برچیده شدن این بیماری از کشورمان باشیم

۳۳۵ تن تاکنون در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد با تلاش تیم پزشکی ۲۲۴ تن بهبود یافته و مابقی این افراد تحت درمان در بیمارستان ها هستند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲ هزار و ۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.