احمد توصیفیان روز سه‌شنبه در گفت‌و گو با ایرنا افزود: مبلغ عقد قرارداد طرح‌های اشتغال روستایی استان همدان در سال گذشته بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبار به سه هزار و ۳۹۶ طرح اختصاص یافت اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۶ هزار و ۵۹۷ نفر اشتغال ایجاد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی بیش از ۱۹۹ میلیارد تومان به هزار و ۳۷۱ طرح، صندوق کارآفرینی امید به ۹۶۱ طرح ۸۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، بانک توسعه تعاون برای ۶۸۰ طرح افزون بر ۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و پست بانک برای ۵۸۴ طرح بیش از ۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند. 

توصیفیان بیشترین رسته‌های پرداختی را در حوزه صنایع غذایی، تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، مبلمان، مصنوعات چوبی، پوشاک و محصولات گلخانه‌ای، دامی و فرآوری طیور، بسته بندی میوه و سردخانه، گردشگری و صنایع دستی ذکر کرد.

وی گفت: در بخش کشاورزی ۲۵۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، در بخش صنعت ۱۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در بخش خدمات ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.