به گزارش ایرنا ، قاسم رحیمی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال اردبیل افزود: از این مبلغ سه هزار و 770 میلیارد ریال مربوط به حوزه اشتغال پایدار روستایی و 880 میلیارد ریال هم مربوط به حوزه نهادهای حمایتی است.
وی اظهار داشت: از این مقدار تاکنون سه هزار و 310 میلیارد ریال تخصیص یافته که هزار و 620 میلیارد ریال مربوط به اشتغال روستایی و 680 میلیارد ریال مربوط به نهادهای حمایتی است.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل همچنین بیان کرد: سهم بانک کشاورزی از این مبلغ 2 هزار و 260 میلیارد ریال ،بانک توسعه تعاون 860 میلیارد ریال و صندوق کارآفرینی امید 740 میلیارد ریال است .
رحیمی گفت: تاکنون هزار و 450 میلیار ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده که هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی ، 250 میلیارد ریال در حوزه صنعت و 160 میلیارد ریال در حوزه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و بقیه هم در سایر دستگاه های اجرایی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: همچنین 840 میلیارد ریال از این تسهیلات از سوی بانک کشاورزی ،280 میلیارد ریال از سوی بانک توسعه تعاون ،150 میلیارد ریال از سوی بانک توسعه تعاون و 160 میلیارد ریال دیگر هم از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.
قاسمی گفت: بالاترین جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به ترتیب مربوط به شهرستان های پارس آباد ، مشگین شهر ، اردبیل و بیله سوار و کمترین آن مربوط به شهرستان سرعین است.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل درباره تسهیلات پرداختی از سوی نهاد های حمایتی افزود: 260 میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد ، 700 میلیارد ریال به معرفی شدگان بهزیستی و 200 میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان بنیاد شهید پرداخت شده است.
رحیمی بیان کرد: از محل اشتغال فراگیر سال 96 هم هزار و 200 میلیارد ریال و در مشاغل خانگی هم بیش از 100 میلیارد ریال پرداخت شده است.
در این جلسه مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی حاضر روند پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار روستایی استان را مورد بررسی قرار دادند.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.