سرهنگ رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آمار تصادفات نوروزی از ۲۵ اسفندماه گذشته تاکنون اظهار کرد: خوشبختانه طی ۶ روز گذشته در زمینه تصادفات جرحی شاهد کاهش ۶۰ نفری مجروحین تصادفات بودیم.

وی گفت: طی ۶ روزه ابتدای اجرای طرح نوروزی در سال گذشته ۸۷ نفر مجروح در تصادفات برجای ماند که در آمار مشابه سال جاری به ۲۷ نفر کاهش‌یافته است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به اینکه طی ۶ روز ابتدایی طرح نوروزی در سال گذشته ۳ نفر در محورهای استان همدان براثر سوانح جان خود را از دست دادند، گفت: در مدت مشابه سال جاری تا به این لحظه یک نفر جان خود را ازدست‌داده است.

وی بابیان اینکه از هم‌وطنان تقاضا داریم با توجه به خلوت بودن محورهای استان همدان افزایش سرعت نداشته باشند به آمار تردد در محورهای استان همدان اشاره کرد و گفت: آمار پلیس‌راه همدان مربوط به ورود، خروج و ترددهای داخل استانی می‌شود.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: در ۶ روز ابتدای اجرای طرح نوروزی طی سال گذشته ۳ میلیون ۵۵۳ هزار تردد در محورهای استان همدان ثبت‌شده که این آمار در مدت مشابه سال جاری به ۲ میلیون ۱۹۳ هزار تردد رسیده است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به اینکه در بحث ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۳۶۰ هزار کاهش داشته‌ایم، گفت: این تعداد ۳۸ درصد کاهش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: پلیس‌راه استان همدان در ۷ نقطه استان همدان در ایستگاه‌های غربالگری در کنار عوامل شبکه بهداشت و درمان و همچنین هلال‌احمر استان همدان حاضر بوده و اقدامات لازم در این خصوص را انجام می‌دهند.

عزیزی در پایان از هم‌وطنان خواست تا از مسافرت‌های غیرضروری با توجه به شیوع ویروس کرونا اجتناب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.