سرهنگ تقی کبیری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به انسداد چهار محور ارتباطی شاهرود- آزادشهر، پرور- پشتکوه، طرود- معلمان و چاشم- خطیرکوه، به دلیل ریزش کوه و سیلاب، افزود: با کمک راهداری استان سمنان محور تویه دروار- فولادمحله که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود، روز گذشته بازگشایی شد.
وی خاطرنشان کرد: کارکنان راهداری استان سمنان با تمام قوا برای بازگشایی دیگر محورهای مسدود در تلاش هستند و تا ساعت های آینده محور شاهرود-آزادشهر بازگشایی می شود.
کبیری تصریح کرد: با توجه به ابرناکی هوا و بارش خفیف باران، اکنون محورهای ارتباطی استان سمنان در مناطق کوهستانی لغزنده است.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: با توجه به شتاب و افزایش سرعت وسایل نقلیه برای رسیدن به مقصد، رانندگان در کنار توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی در جاده های سمنان تردد کنند.
به گزارش ایرنا، آمار تلفات جاده ای ناشی از تصادف ها در نوروز 98 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان سمنان 47 درصد کاهش یافت، در طرح نوروزی امسال 17 مورد تصادف منجر به فوت در جاده های استان سمنان روی داد که 20 نفر در این سوانح جان باختند.
طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه های امدادی استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند 97 تا 18 فروردین 98 اجرا شد.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.