مجید درویشی روز شنبه در حاشیه بازدید از درمانگاه شهر آجین از توابع شهرستان اسدآباد اظهار داشت: با تلاش و کوشش ستاد مدیریت شیوع ویروس کرونا و کادر پزشکی، درمانی و پرستاران هم اکنون روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا را در این شهرستان شاهد هستیم.

وی با قدردانی از سیاست ها و برنامه های تاثیرگذار دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در زمینه غربالگری در بین ۶۲ دانشگاه کشور رتبه دوم را از آن خود کرد.

درویشی خاطرنشان کرد: پایگاه های غربالگری و پایگاه های انتظامی، سپاه و بسیج و همچنین تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی درمانگاه شبانه روزی شهر آجین در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

طبق آخرین گزارش‌ها تست کرونای ۱۷۹ بیمار در استان همدان مثبت اعلام شده است.

منوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام این مطلب افزود:  ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و ۳۰ درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای همدان است.

همچنین به گفته معاون وزیر بهداشت آمار جدید مبتلایان هزار و ۲۳۷ نفر است و مجموع مبتلایان در کشور به ۱۹ هزار و ۶۴۴ تن رسید.

علیرضا رئیسی افزود: همچنین در مجموع ۶ هزار و ۷۴۵ نفر بهبود یافته ‌اند و ۱۴۹ نفر از دیروز تاکنون جان باخته‌اند که با احتساب این تعداد، مجموع جان‌باختگان به هزار و ۴۳۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.