قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر افزود: مردم انقلابی و متدین این شهرستان در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات همواره حضور خود را برای حمایت از انقلاب و نظام نشان داده‌اند.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات همدلی و همکاری خوبی بین اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی در شهرستان ملایر وجود داشت.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: مردم همواره با حضور پرشور و گسترده خود در دوره‌های مختلف انتخابات برگ زرینی بر افتخارات نظام و انقلاب افزوده‌اند و این امور موجب شده انتخابات ایران همچنان سالم‌ترین انتخابات باشد.

ولدی همچنین ضمن تقدیر از مدیران دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، حضور فعال و ارزشمند اصحاب رسانه را نیز ستودنی دانست و گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی این شهرستان به جد پای کار بودند.

وی با اشاره به تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر اظهار داشت: اصحاب رسانه بار دیگر با اطلاع‌رسانی‌های دقیق، صحیح و شفاف نقش خود را به خوبی در این عرصه نشان دادند.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر نیز گفت: اعضای هیات اجرایی، نظارت و بازرسی با تدبیر خوب فرماندار ویژه ملایر با قدرت پای کار بود.

سعید احمدی‌فر افزود: این دوره از انتخابات، ملایر به عنوان یک الگو در استان زبانزد و مطرح شد.

وی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات زحمات دستگاه قضایی بسیار کم شد که این امر نتیجه مدیریت خوب فرماندار و همدلی بین اعضای شورای تامین، هیات اجرایی، نظارت، بازرسی و دیگر دستگاه‌های مرتبط بود.

از ۲۳ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان ملایر، «حجت الاسلام احد آزادیخواه» با ۳۶ هزار و ۴۷۸ رای و «هادی بیگی‌نژاد» با ۲۲ هزار و ۵۳ رای به عنوان منتخب مردم ملایر به مجلس راه یافتند.

جمع آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه ملایر ۸۵ هزار و ۴۸۱ رای بود.

شهرستان ملایر دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند هم‌زمان با اولین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان پنجم برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.