حسن رستم زاد روز چهارشنبه اظهار کرد: در دوم اسفندماه یکی از سالم ترین انتخابات ها را در شهرستان آستارا شاهد بودیم و مدعیان وجود تخلف، هیچگونه سند و مدرکی در این رابطه ارائه ندادند.

وی بیان کرد: در ۸۴ شعبه اخذ رای در شهرستان آستارا هیچگونه درگیری و تخلف رخ نداد و مشارکت مردم در پای صندوق های آرا ۶۳ درصد و بالاتر از میانگین کشوری بود.

وی ادامه داد: ۶۵ هزار و ۶۰۰ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستارا واجد شرایط رای بودند و ۱۰ نامزد برای یک کرسی مجلس رقابت و هزار و ۴۸۰ عامل اجرایی در انتخابات همکاری کردند.

در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۲ آئین‌نامه اجرائی آن از مجموع ۴۱ هزار و ۱۸ رای ماخوذه از ۸۴ صندوق، غلامرضا مرحبا با ۱۴ هزار و ۸۳۴ رای پیروز این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار شد.

 بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.