سید «علی آقازاده» در این پیام که شامگاه سه‌شنبه منتشر شد، ضمن تقدیر از مردم، مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی افزوده است: شورای محترم نگهبان صحت برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان مرکزی را تایید کرد.

وی در بخشی از این پیام آورده است: به فضل و توفیق الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری این انتخابات به عنوان عرصه مهم و تاثیرگذار حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش و مشارکت در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری ها در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مقاطع تاریخ کشور، با حضور مردم شریف استان در پای صندوق های اخذ رای به نحو بسیار مطلوب و درسلامت و امنیت کامل برگزار شد.

استاندار مرکزی در این پیام، ضمن تقدیر از ارشادات ارزشمند نماینده محترم ولی فقیه در استان، زحمات و تلاش‌های مستمر و بی وقفه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را ارج نهاده است.

در این پیام از اعضای ستاد انتخابات استان، هیات های اجرایی، نظارت و  بازرسی و اعضای شورای تامین استان و شهرستان‌ها به ویژه نیروی انتظامی و نظامی در تامین امنیت استان و شعب اخذ رای، فرمانداران و بخشداران تقدیر شده و آمده است: این افراد از ماه‌ها قبل تلاش وافر و قابل توجهی در بسترسازی و فراهم آوردن شرایط و زمینه برای برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر انتخابات به عمل آوردند.

استاندار مرکزی همچنین ضمن  عرض تبریک به منتخبان  مردم استان مرکزی در مجلس یازدهم ، بهروزی و توفیق روز افزون آنان را در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی و خدمتگزاری صادقانه به آحاد مردم شریف از درگاه خداوند متعال مسئلتکرده است.

۱۴۴ نامزد انتخاباتی در گردونه رقابت‌های مجلس شورای اسلامی استان مرکزی حضور داشتند و ۲۵ هزار عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی و  سه هزار و ۵۰۰  عامل انتظامی در جریان انتخابات فعالیت داشتند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هرکدام یک نماینده در خانه ملت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.