غلامرضا عوض زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد کل آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه را ۲۲۱ هزار و ۲۰ رای عنوان کرد که توسط ۵۲۷ شعبه رای گیری جمع آوری شده است.

وی با اشاره به میزان آرای منتخبان حوزه انتخابیه بجنورد گفت: سیدمحمد پاکمهر توانست ۶۶ هزار و ۸۹۱ رای و محمد وحیدی نیز ۵۷ هزار و ۵۷۶ رای مردم این حوزه انتخابیه را کسب کند.

فرماندار بجنورد افزود: پس از منتخبان راه یافته به مجلس، موسی الرضا ثروتی با ۵۲ هزار و ۳۷۲ رای، جواد شاهین فر ۴۴ هزار و ۵۵۱ رای، علی قربانی ۳۳ هزار و ۲۶۸ رای و رضا وحدانی نیز با ۲۱ هزار و ۱۰۴ در رده های بعدی قرار دارند.

در این حوزه انتخابیه ۲۸ نفر بر سر ۲ کرسی مجلس یازدهم رقابت داشتند

آرای منتخب مجلس خبرگان 

فرماندار بجنورد گفت: بر اساس نتایج شمارش آرای استانی، آیت الله غلامرضا فیاضی با کسب ۱۸۶ هزار و ۶۸۹ رای به عنوان منتخب استان در مجلس خبرگان رهبری برگزیده شد و آیت الله علی محمدی خراسانی با ۱۳۶ هزار و ۲۸ رای از راهیابی به این مجلس بازماند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان شمالی، مردم این خطه با حضور ۵۷ درصدی و ریختن ۳۷۷ هزار و ۳۹ برگه رای به صندوق‌ آراء، خراسان شمالی را به یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه مشارکت انتخاباتی تبدیل کردند.

۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر در استان واجد شرایط رای دادن بودند که با مشارکت ۵۷ درصدی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره خبرگان رهبری، این استان در ردیف استان های اول کشور در این شاخص قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.