وحید علی ضمیر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با تعامل و همکاری بسیار خوب بساط گستران شب بازار  پیاده راه بوعلی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی اظهار داشت: روز گذشته با اکثر بساط گستران در خصوص تعطیلی شب بازار بوعلی هماهنگی صورت گرفت و با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری بنرهایی در سطح خیابان با موضوع ممنوعیت بساط گستری نصب و با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری به تعداد ۶۰۰ نفر از بساط گستران پیام کوتاه نیز ارسال شد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان اضافه کرد: همچنین با همکاری مدیریت پیاده راهها و خدمات شهر مناطق چهارگانه گیت های ورودی توسط خودروهای اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری نیز کوچه های منشعب به خیابان بوعلی بسته شد.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۱۳۱ تن رسیده است.

رشید حیدری مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۳۵ نفر در شهرستان همدان، ۲۱ نفر در اسدآباد، ۲۰ نفر در نهاوند، ۱۷ نفر در ملایر، ۱۱ نفر در رزن، ۹ نفر در کبودراهنگ، ۹ نفر در بهار، ۶ نفر در فامنین و سه نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: از تعداد ۱۳۱ فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان هم اینک ۴۶ تن در بیمارستان تحت مداوا و درمان هستند و بقیه ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.