علی مالمیر روز دوشنبه در گفت‌و گو با ایرنا افزود: این اقدام در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محیط های اداری و حفظ سلامتی هنرمندان و صنعتگران این استان گرفته شده است.

وی جلوگیری از مراجعات غیر ضروری جهت تمدید کارت های شناسایی، پروانه تولید کارگاهی و انفرادی صنعتگران و هنرمندان این استان را از مزیت های اجرای این طرح برشمرد. 

مالمیر خاطرنشان کرد: تعداد کارگاه‌های صنایع دستی این استان ۲۲ هزار و ۴۰۱ مورد است و تاکنون ۲۱ مورد از رشته‌های صنایع دستی استان ثبت ملی شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ظهر امروز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۱۳۱ تن رسیده است.

رشید حیدری مقدم بیان کرد: ۳۵ نفر در شهرستان همدان، ۲۱ نفر در اسدآباد، ۲۰ نفر در نهاوند، ۱۷ نفر در ملایر، ۱۱ نفر در رزن، ۹ نفر در کبودراهنگ، ۹ نفر در بهار، ۶ نفر در فامنین و سه نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: از تعداد ۱۳۱ فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان هم اینک ۴۶ تن در بیمارستان تحت مداوا و درمان هستند و بقیه ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.