علیرضا حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برای این واحدهای متخلف پرونده تشکیل شده و متصدیان آنها به پرداخت ۱۲۱ میلیون و ۱۶۳ هزار ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند

وی ادامه داد: پس از بروز ویروس کرونا طرح نظارت بر تسهیل عرضه ملزومات بهداشتی از سوم اسفند شروع شد و همچنان ادامه دارد.

حسن پور اضافه کرد: در این راستا با همکاری سایر مراجع نظارتی تاکنون از ۵۸۷ واحد مرتبط شامل داروخانه، تجهیزات پزشکی، عطاری و لوازم ساختمانی توسط ۱۲۳ تیم بازرسی صورت گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: از زمان شروع طرح تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار عدد انواع دستکش، ۴۲ لیتر الکل، ۴۵۰ عدد ماسک، مقادیری اسپری و محلول ضد عفونی درمانگاهی در همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد کشف و پنج واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند. 

حسن پور گفت: شماره تماس ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir  سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش های مردمی هستند.

تاکنون ۱۲۴ مورد مثبت ویروس کرونا در همدان ثبت شده است که از این تعداد ۶۵ بیمار بهبود یافته و در خانه قرنطینه شدند همچنین ۵۱ نفر در بیمارستان ها بستری و تحت مداوا هستند و هشت تن جان باختند.
 شهرستان اسدآباد ۲۱، بهار هفت مورد، تویسرکان سه، رزن یک، فامنین ۶ ، کبودراهنگ هشت، ملایر ۱۵ ، نهاوند ۱۹ و همدان ۳۴ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای اسفند تاکنون ثبت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.