داریوش صفاری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا در همدان و افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام بهداشتی، با کمبود ماسک در داروخانه ها و تجهیزات پزشکی مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: برخی صنوف از این فضای ملتهب سواستفاده کرده و ماسک را با قیمت هایی بیش از تعرفه معین شده به مصرف کنندگان عرضه کردند که تخلف آنها مورد پیگیری قرار گرفت.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: تاکنون ۲ گرانفروش ماسک در سطح شهر همدان شناسایی و پرونده تخلف آنها به مراجع قضایی ارسال شد تا مجازات شوند. 

صفاری خاطرنشان کرد: به زودی با اقداماتی که از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان صورت گرفته مشکل کمبود ماسک در این استان جبران می شود و مردم بدون دغدغه اقلام بهداشتی را می توانند تهیه کنند.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از صنف لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی به شدت ادامه دارد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

در روزهای گذشته اقلام بهداشتی همچون ماسک، ژل ضدعفونی و الکل در همدان نایاب شده و این در حالی است که کرونا تاکنون در این شهر یک قربانی گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.