به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه زیستی به منظور پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس در شهرستان نهاوند اظهار کرد: ورودی‌های نهاوند باید کنترل شود و هیچ مسافری بدون کنترل و انجام تست اولیه نباید وارد شهر نهاوند شود.

وی تصریح کرد: هرگونه خروج از محل مأموریت، تحت هر عنوانی اعم از مأموریت اداری یا مرخصی معاونان فرماندار، بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ممنوع است.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه مسئول تهیه، توزیع و نظارت بر اقلام موردنیاز بهداشتی در شهرستان نهاوند صنعت، معدن و تجارت است، گفت: در این خصوص نظارت‌ها باید جدی و اثر گذار باشد.

وی بر ضرورت اجرای مقررات جدید در پمپ‌بنزین‌ها برای مقابله با کرونا تأکید کرد و گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای در این رابطه پذیرفتنی نیست.

ناصری افزود: باید فرآیند سوخت‌گیری و پرداخت هزینه سوخت در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت، توسط کارکنان جایگاه‌ها انجام و دستکش یک‌بارمصرف برای استفاده عموم در دسترس باشد.

وی گفت: فرآیند سوخت‌گیری و پرداخت هزینه بدون دستکش یک‌بارمصرف انجام نشود.

فرماندار نهاوند اظهار کرد: جایگاه داران باید تمامی نازل‌ها، صفحه‌کلید دیسپنسرها، سرویس بهداشتی و غیره را به‌طور مستمر با مواد ضدعفونی‌کننده مناسب نظافت کنند.

وی گفت: پرسنل بیمارستان از شلوغی شهر نهاوند و بی‌توجهی مردم نسبت به خطر کرونا ناراحت و گلایه دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.